Sjuk :(

Jag har blivit sjuk! Min hals är så uppsvälld att jag ser ut som en kväkande groda!! Och så ligger jag här i 28 graders värme med öppen dörr, har två tröjor och mjukisbyxor på under täcket. Och jag fryser!
Har tagit en smärtstillande tablett som har typ tusen biverkningar, så jag vågar inte gå ut i solen eftersom det står att man kan få blåsor och pigmentfläckar och sår pga den ökade ljuskänsligheten. Buu :(
Felicia är också förkyld, alla andra är brända och ömma men mår bra. Just nu ligger mamma och Sören nere i poolen och resten är på stranden.

Såå... jag sitter och kollar på portugal - sverige just nu, hahahahaha. 0-0 efter 90 minuter, tror de ska börja med straffar nu. Försöker också svälja min gigantiska thai-halstablett. Den luktar och smakar SÅ ILLA!!!

Igår kväll var vi och åt på en svensk/thai restaurang, Tre Troll. Jag åt en pahneng (?) som var så jääkla stark, vi satt och svettades och pimplade pepsi. Det var sukt roligt, man såg hur alla blev rödare och glansigare ju senare det blev! Sedan gick vi längs en shoppinggata och hittade en massa fejk-märken. Lätt att jag ska köpa en Ed Hardy-kopia! Och så tog vi en taxi tillbaka, man sitter på bänkar bak och håller i sig, den har ett tak men är annars helt öppen.
Och  trottoarerna är sjukt små och trasiga överallt. Man får akta sig noga vart man går.

Hoppas ni där hemma har det bra!

Kommentarer
Postat av: Kurre

Krya på dig hjärtat!

2009-03-30 @ 10:23:02
URL: http://alexandra.blogg.se/
Postat av: Pappa

Så tråkigt att du blivit sjuk men å andra sidan kan du inte bränna dig i solen, hoppas du snart blir frisk. Såg på Annas facebook, fortsätt fota. Här lyser solen, på dagen, annars är allt bra, förutom mina fötter efter en låååång promenad.

2009-03-30 @ 22:28:27
Postat av: Jossan

Heter dom inte tuk-tuk?

2009-04-13 @ 11:44:57
URL: http://purplelady.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jossan: Jo, vi kom fram till det lite senare. Mina kusin var i Hua Hin förra året och där är tuk tuks trehjuliga små bilar, och de vägrade kalla bilarna för tuk tuks. Hahaha :)

2009-04-13 @ 14:40:02
URL: http://iwantmango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0