Tisdag

Det har regnat för fullt senaste dagarna, utom igår då det var strålande sol och vi låg i poolen hela dagen. Jag har alltså bränt mig, för första gången, i ansiktet och på armarna, och det svider som bara den!! På eftermiddagen var vi inne i stan och shoppade lite. När vi kom tillbaka gick jag och Sebastian och hälsade på Oat i träaffären, vår nya polare som vi ska spela WoW med. Han pluggar medicin i norr och han berättade att ett gamecard kostar 100-200 B,- här, vilket är typ... ingenting. I Sverige kostar ett gc 800 B,-.

Så nu sitter jag här och bloggar ikapp och Diana ligger och sover. Solen har precis gömt sig, det regnade hela morgonen innan den tittade fram för typ en timme sedan. De andra är nere vid stranden, men jag vågar inte gå ut för jag vill inte börja fjälla som alla andra redan gör....

På tal om havet, det är så salt att om man får inte det i munnen får man största kräkreflexerna. Och vågorna är sjukt starka, lilla Danne bara flyter omkring. Till och med Sebastian flyter omkring och ändå är han lång och stark.

Danne och Sebastian väntar på vågor

Danne i sanden

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ah äntligen liv i luckan, fina bilder

2009-04-07 @ 09:51:49
Postat av: Anonym

Saknar dig kurrrrrrrrre!

2009-04-08 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0