Till Phuket

Om ca en timma ska vi checka ut och vänta på bussen som ska ta oss till flygplatsen, varpå vi flyger tillbaka till Phuket. Åter igen med propellerplan, vi får flaxa fort.
Istället för att ligga och jäsa i poolen som resten av familjen gör undviker jag mer brännskador och sitter här inne och bloggar. Snart ska Marika, Felicia och jag gå på en allra sista fotmassage. Sorgligt :/

Pappa, se till att Anna är hemma när jag kommer hem. Men gör ingen mat till mig, jag ska ha kebabpizza.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Guess what?! vädret är jätte sköönt här i sverige! jag vet liksom att du kommer dra en sorgsen skugga över landet när du kommer tbx! xD



Haft skoooj?

2009-04-12 @ 12:49:11
URL: http://skorpionens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0