Indiska Oceanen

Utsikt över bergen
God kväll kära du!

För det första så spöregnade det idag, i hela tio minuter forsade det ner och sedan slutade det tvärt. Idag har vi firat Sören som fyllt hela 58 år. Det har firats med middag och folksamling i det största hotellrummet. För övrigt doppade jag mig i Indiska Oceanen idag, det ni!


Det finns en poolkille på vårt hotell som Sebastian och Danne blivit typ bästisar med. Så fort han får syn på oss så springer han försiktigt bakom buskarna fram och knuffar i dem, hahaha. Men idag stannade han och pratade lite med mig, Diana och Felicia. Han frågade första om jag var mamma till Danne, och sedan om jag skulle gifta mig. Hmmm.


Och vi var vid en helt fantastisk liten butik med handgjorda träfigurer och spel och tavlor och allt möjligt, och allt är handgjort. När vi ska dit igen ska jag köpa en underbar tavla med en glittrande elefant på!


Imorgon ska vi rida på elefanter, shoppa lite och gå på massage. :)

Ha det bra, stora kramar!
Sebastian dyker


Kommentarer
Postat av: Kurre

Det låter inte som att det går någon nöd på er inte, som jag sagt och allt kommer säga: ha det bäst!

2009-04-01 @ 20:01:54
URL: http://alexandra.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det ser skönt ut, vad kul att du blivit bättre.

2009-04-01 @ 23:24:13
Postat av: Tess

Fan jag vill också till nåt varmt ställe! ser ju helt underbart ut!!!

Saknar dig som fan!<3

Hoppas du har de jävligt roligt!

Vi ses i kalla sverige sen ;)



Massa Kramar!<3

2009-04-01 @ 23:35:46
URL: http://tessjonsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sound like loads of fun.. Nu till den viktigaste frågan.. var killen het? XD

2009-04-01 @ 23:53:46
URL: http://skorpionens.blogg.se/
Postat av: mia

omg msn ville inte skicka offline meddelande nyss, palla vara jobbig liksom.



Du gjorde mig otrooligt besviken när du inte loggade in igår, jag väntade faktiskt ;P

Kom på vad jag skulle berätta till dig häromdan. Mystiska killen vann 2,7 mille på triss!! Han var med på tv4 där man får skrapa en gigantisk lott. Han får 15 tusen varje månad i 15 år. Borde raggat på honom när jag hade chansen hahah

Annars händer det fan inget här borta förutom att det börjar bli lite varmare, solen steker och det är fanimej toppen!! :D



Du får fortsätta ha kul därborta, klappa några elefanter från mig eller nåt :p



God nattens!

2009-04-03 @ 00:27:46
Postat av: Camilla

Sandra: hahaha, nej det är han inte..



Mia: OMG varför gjorde du inte det?! Jag sa ju åt dig att fråga honom om klockan! Sorry, jag försökte men jag var tvungen att ladda ner nya msn för att det skulle fungera :( Jag får göra dig avundsjuk en annan dag! Logga in tidigt tidigt imorron innan vi drar in till stan så får du se!

2009-04-03 @ 18:20:13
URL: http://iwantmango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0